ändrade planer

2009-03-27 @ 17:37:12
Hejsan
just nu skulle jag ha suttit på tåget påväg upp mot Ludvika, men vart ändrat åker upp dit imorgon istället, så blir som förra helgen från lördag-söndag.. Va skönt tyckte jag.hade ingen lust att åka tåg. Men jag åker upp imorgon mamma/pappa skjussar mig och in på Rusta ska vi en sväng också och elgiganten. Sen tilll Anna där blire att laga mat och så. Underhålla mig själv.
Så kommer update därifrån, för jag kommer npg inte ha så mkt att göra ^^
Dagen idag då:
Började ju klockan 6:30 imorse, va inne på fritids och så (då alla barnen är tillsammans på fredagar, då det är planering och så, så idag var det Delfinen som hade planering och nyckelpigan hade alla barnen.) Men det gick bra, fast vi åt inte tillsammans vi nyckelpigor (alla 4 som var) åt inne hos sig och 3 personal var vi ^^, sen efter luch va jag själv med 2 barn (de andra 2 sov) men det gick bra. sen gick vi in på delfinen, lekte lite, spelade, pärlade (med jätte roliga pärlor, dem är jätte stora sen har man typ pärlplattor) kul vare haha ^^, tillslut var det bara jag som satt och "pärla" medan de andra barnen kollade på, haha.
Ska kolla om jag hittar någon bild så sak ni få se pärlorna, jag återkommer.
Har iallafall vart en lugn och trevlig dag, och jag slutade kl: 14:00 så jag hade jobbat in min rast :)
Puss 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0