5 mars

2009-03-05 @ 19:22:57
2 månader kvar sen fyller jag 18 år! :D

Hej!
Idag så har jag vart i skolan, var trafikdag för alla 2:or, så först föreläsning i aulan sen till klassen vi var då i N22 och disskuterade massa frågor och lite så, sen sludade vi så slutade ca 11 nångång, då drog vi till 37:an jag, pernilla och magnus och åt. Sen vidare till Lidl med då var det bara jag, pernilla och emelie, P skulle köpa kryddor till sin mamma, sen handlade dem lite godis ^^
Måste bara säga några saker om Lidl, varför så himmla lååånga rullband där man lägger upp varorna och sedan värdens minsta grej dit varorna kommer, där man ska plocka i allt i kassar, nej då får man göra såhär, fört lägga upp alla varor på bandet, sen gå dit dem kommer ta alla varor och lägga ner dem i korgen/vagnen gå till fönstret där det fins en liten "bänk" där man då tar sina påsar och plockar i alla varor en gång till nu fast i påsarna och sen ut, förstår inte riktigt det? vääldigt konstigt, varför inte ha så som det är i "normala" butiker?

Menmen, nog pratat om det, vi tog iaf 12:14 tåget hem så var hemma i ställdalen vid station då, vid 12:49, då pappa kom och hämtade mig, för har så sjukt ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska göra :O
menmen, imrgon blire praktik igen, får vi se hur det går ^^

Haha va lite kul på tåget,
killen som går med vagnen och säljer saker gick först förbi oss
Han: ska ni ha någonting?
Vi: Nej tack.
sen gick ha vidare sen kommer han tillbaka efter ett tag då han vart längst bak i tåget sen tillbaka fram igen,
Han: ska tjejerna ha någonting?
Vi: Nej tack
Sen kommer vi tillkopparberg pernilla kliver av, och jag sitter kvar, och tror ni int han är påväg förbi igen, och jag tänker nu frågar han säkert igen, och vad tror ni?
Han: Ska tjejen ha någonting?
Jag: Nej.

Hahaha vilket tjat ^^
menmen sen kom vi till ställdalen jag kliver av och det gör han också, dem brukar kliva av där sen tar dem nästa tåg tillbaka, låter inte speciellt kul. om jag får säga det själv. menmen vem vet det kanske är kul, man får ju iaf träffa massa nytt folk, eller ja se massa nytt folk. tyckte iaf det var lite kul att han frågade oss/mig hela tre gånger, och resan från linde till ställdalen tar ca 35 minuter ^^
Men annars har det inte hänt så mkt, skönt med helg iallafall, LÄNGTAR!
men har inte en aning om vad som händer? vill åka till Örebro och handla lite, vill köpa kläder sen vill jag även köpa en kamera :D, vi får se hur det blir med det.
och ikväll ska jag kolla på Sveriges Värsta Bilförare.

Sveriges Värsta Bilförare
dem som sitter är bilförarna och dem som står är deras co-driver


Men nu ska jag gå, ska även hinna göra en liten fruktsallad till SVB, det blir gott :D,
Puss och kram!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0