2 mars

2009-03-02 @ 19:11:04
Hejsan bloggen!

kort dag i skolan idag, började 8:40 och slutade 11:00, fast ja sen har jag suttit på en bänk från ca 11:00 till runt 12 men sysselsatte mig med att läsa barnkunskap. sen gick jag med H och S till tåget där även Pernilla var :)
alltså så var det 12:14 tåget jag åkte med hem så jag var hemma vid 12:49, sen gick jag hem från station då så jag var hemma runt 10 över 1, skönt att va hemma så pass tidigt :D, och imorogn behöver jag varken åka buss eller tåg :D, för imorogn börjar APU:n, och den kommer hålla på tillochmed vecka 15, så blir inte många buss/tåg turer fram och tillbaka till linde. förutom måndagar då vi har individuellt val som vi måste gå på. Och sen förresten nu på torsdag då det är en obligatorisk trafikdag i skolan för alla 2:or. men annars tror jag inte det är något annat ^^ Ska iaf bli kul att vara med 1-3 åringarna :D menmen nu ska jag kolla runt på internet lite ^^ kan bjuda på lite bilder från dagen:


På tåget, har man väldigt tråkigt ^^


Ge mig sommar och sol.


Utiskt från vårat köksfönster, snö, grått och kallt
istället för detta vill jag ha: grön gräsmatta, klarblå himmel och löv på träden


Sjöng singsat för mig själv, men vart hes så jag slutade.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0