19 mars

2009-03-19 @ 16:07:04
Hejsan
vaknade upp med huvudvärk idag igen, tog en tablett vid 6-tiden och gick och la mig igen när jag vaknade igen vid 11-tiden hade den inte försvunnit så vid 12 tog jag en till tablett och gick och la mig i sängen och nu äntligen är huvudvärken borta. men jag missade apu:n idag, åhh vill ju vara där!
blir så rastlös när jag är hemma, men tyvärr så funkar inte huvudvärk och barn tillsammans dem går inte hand i hand ^^
men imorogn måste jag dit saknar barnen nå ortroligt mycket :D
för det är inte så att jag är hemma bara för det är trå,kigt på dagiset, nej tvärsom jag älskar det!
så himmla kul, och jag menar det verkligen
så nu längtar jag till imorogn igen då blire dagis :D från 8:00-15:30. Mycket bra tid det dära :D
nej men nu ska jag fortsätta bränna ut lite filmer och lyssna på musik, och vänta på att mamma ska komma hem får vi se vad vi ska äta för mat, sen senare ikväll blire att kolla på SVB (Sveriges värsta bilförare) såg på reklamen att dem ska bla köra med husvagn?! kan ju bara sluta med en sak, kvadd av hela husvagnen iallafall när vissa av dem kör. Menmen vi får väll se hur det blir, kan bli intressant :D
nu ska jag lägga in bilder från kameran på datorn, kanske kommer nån här på bloggen senare :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: E

Tack för att du röstade på veckans blogg i min blogg.



- Emma

2009-03-20 @ 07:34:28
URL: http://eimj.blogspot.com

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0