17:21

2009-03-21 @ 17:21:00

Hej
nyss svalt maten, gott vare :)
och nu står trulsa neranför mig och tittar på mig, fast nu sitter hon på stolen mittemot, hon sprang nyss fram och tillbaka i hallen som en galning. haha trullsa lekte med hennes råtta. medans jag satt och åt. så vad ska vi göra nu? förresten nu diskar jag också ^^ haha.
ska gå och kolla tvättmasikinen snart, tror den börjar bli klar, sen blir det att slänga in den sista kudden och tvätta den ^^
ska diska (för hand) men det får bli senare ^^ nu ska jag leka med trullsa lite grann, haha. Eller ja nu ligger hon på stolen får vänta med det lite, kan ju gå på toa sålänge ^^ Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0