13 mars

2009-03-13 @ 19:17:28

Hejsan
idag är det otursdag, alltså så är det fredagen den 13:onde idag

Idag väckte pappa mig klockan 04:55 (det borde vara olagligt att gå upp så tidigt) menmen var bara att pallra sig upp duschade och så, åt ingen frukost för kan inte göra det på morgonen eller jo jag åt en vindruva innan jag gick ut till bilen. Mamma skjussade iallafall mig till dagis vid 6-tiden då jag började, hjälpte till med frukosten, tog ner stolar, koka kaffe, koka tevatten och så. sen va jag inne på fritids/björnana ett tag och lekte kurragömma, spelade lite spel och sånt. men sen gick jag in till delfinen/nyckelpigan där det var full rulle ^^ dagen har flytit på, har dok inte haft någon rast så jag slutade 13:00 skulle ha slutat 13:30 om jag hade haft rast, men det hann jag inte med. Skönt att komma hem tidigt iallafall. När jag kom hem frös jag så jag skaka (det jag har gjort hela dagen, sjukt kallt äre) la mig under täcket med värmekudden och kolla på tv, men frös iallafall fikade lite med mamma och pappa. sen kolla på tv igen, och nu sitter jag här och väntar på maten.

förresten idag när jag slutade gick jag ut genom dörren, sen efter jag tagit några steg tittar L ut och säger: Emma det finns fika om du vill ha, men jag tackade nej. men snällt att hon fråga har ju ätit glass idag också men inte jag (frös för mycket)
Annars har det vart en lungn dag, nu ska jag gå ner och kolla på tv.
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalie

Hehe tack Emma! :)

2009-03-14 @ 20:28:18
URL: http://nataliehedborg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0