11:05

2009-03-22 @ 11:04:29
Hejsan
lyssnar på lady gaga, och har lite små tråkigt. Vad ska jag göra?
dammsuga ska jag göra om ca 1 timme, kanske ska fika på mitt winerbröd som jag glömde bort igår?
för övrigt har jag tagit ca 200 kort på ca 1 dygn, haha och modellen på typ alla kort är trullsa.
Ska nog gå in och fota henne lite mera, eller fota nån av ted´s leksaker haha, ja jag har tråkigt så försöker komma på vad jag kan göra. Men det får nog bli det sist nämnda och efter det ska jag fika här i min ensamhet ^^, sen dammsuga.
sen packa ner lite grejjer jag inte behöver så jag är klar och inte behöver springa runt i hela lägenheten och leta efter mina grejjer ^^, har iaf saker i alla rum haha.

anna & ted´s sovrum: min kudde
badrummet: schampoo & balsam
köket: här har jag mycket, borste, kam, kamera, dator, kamerafodral, mobil, nintendo DS
hallen: skor, jacka
vardagsrummet: mina väskor och det, sen godiset.
haha, intresseklubben antecknar ^^,
förlåt för tråkiga inlägg men finns inget att skriva och jag har inget att göra så därför blire sånna hära ^^,
nej nu ska jag publicera detta, sen ska jag göra en dagen´s lista :)

Förresten så snöar det lite grann ute :(
inte bra hoppas inte det gör det i ställdalen, nu när snön äntligen håller på och smälter, nej då ska det komma mera!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0