1 mars

2009-03-01 @ 14:49:14
NY MÅNAD = NYA TAG


Precis idag är det 1 mars, vart tog februari vägen :O
helt sjukt, det har redan gått 2 månader på det nya året, känns som vi nyss skålade in 2009, men nej två månader sen. helt sjukt. och denna månad kommer nog också gå fort då APU:n börjar på tisdag och håller på i 6 veckor (utom måndagar) så det kommer bli nice. menmen annars då, känns som klockan är typ 6 men det är för att jag vart uppe sen ca 8 då vi kollade på starten på Vasaloppet ^^, så vart frukost vid tv:en imorse. massa gott, ägg, äggröra,bacon, stektpotatis. och så, riktig hotellfrukost nästan ju :D
menmen, och klockan är ju inte äns 15:00 har tillochmed hunnit baka en sockekaka med blockchoklad i, inte dåligt.
menmen, skönt att klockan inte är så mkt, då har jag ju halva dan kvar och njuta. skola imorgon också, men slutar runt 11, så det är skönt. JUSSTJA!! kom på att jag måste göra en läxa som är tills imorgon! jaha det var den dagen borta :/, läxan är att man ska ta reda på vad ett barn kostar under ett år med allt vad dem ska ha och så, aja lika bra att börja på en gång. Puss :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0