20:06

2009-06-18 @ 20:04:46
Hej
nu har syster och ted åkt hem :(
han är så söt, och pratar skavsår i öronen ;)

menmen nu har man jobbat 4 dagar på dagis och idag var det dans kring midsommarstången och långbord i lekhallen, så under förmiddagen har det bärts bord, stolar och ställt iordning och dukat. Det mesta gjorde jag och Sanne medans dem andra kolla till barnen, men fint blev det.
Till mat åt vi lax, potatis och grönsaker. och efterrätt blev det såklart med grädde och jordgubbar! MUMS
Slutade halv 4 idag, och mamma kom och hämta mig vid vägen. skönt och inte gå när det regnade!

Förresten imorgon är man ledig och vi ska till bruksgården i regnet (som det är varje år) så fika och lite så
sen blir det nitten för att äta mat och så, sen på kvällen åker jag med Macke och Jonna hem! :D härligt då behöver inte jag vara i nitten inge kul när det regnar.
men nu ska jag gå ner och ta mig ett äpple och sätta mig och kolla på tv.
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jennifer

Jaa verkligen!:D gillar du Danny ?

2009-06-18 @ 20:22:45
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: D

Jätte fin blogg! Verkligen kul att läsa!(: Besök gärna min och släng en kommentar!:D

2009-06-18 @ 22:36:28
URL: http://ddiimaa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0