Snart sommarlov

2009-06-04 @ 19:28:26
Hej
nu har jag vart till kopparberg och så eller ja var ett tag sen men ändå :P
haha och tjänat 70:- på ingenting idag haha. För mamma skulle växla in kronor så vi tog med oss ca 500:- var och jag satt in 500:- på mitt kort och mamma på sitt (jag skulle sen sätta över pengarna till henne) men kom på att jag kan ju få 100:- haha men det gick hon inte med på så vi gick ner till 70:- + att jag fick en glass, Haha jag är bäst på att förhandla ;)
Menmen annars så är det bara en vecka kvar idag till vi slutar skolan :D, dok får jag inte sommarlov förrens om typ 4 veckor, då jag ska jobba vecka 25-27. menmen då blir det mera pengar! Ungefär 4050 nått sånt och det är faktiskt ca 3,5 studiebidrag! GÖTT
Nu ska jag göra lite körkortsfrågor sedan kolla på tv vid 8, sen sova efter det ska upp vid ca 06:00 imorogn och går en heldag och med det menar jag skola mellan 8:40- ca 15:00...
Men kommer typ inte göra någonting på nån av lektionerna utan bara sitta och chilla. haha. men aknske får fika på första lektionen, det skulle vara nice (Y)
Men nej nu ska jag avsluta, vi hörs.
Skriver nog inge mera idag, men kanske imorogn om innan jag drar till bussen om jag hinner och orkar annars när jag kommer hem.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0