Sämsta update

2009-06-21 @ 01:14:57
ja precis som rubriken så har det vart sämsta updaten idag (igår då klockan är över 00:00) från min sida
sorry för det
men har typ kollar på co segemyhr hela dagen, sjukt bra är det! håller på till typ 06:00 imorgon (läs: idag) och började klockan 11:00 idag (läs: igår)


Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara lagat mat det blev så lyxigt som falukorv och makaroner/snabbmos och lite skivad paprika ^^ haha
men var faktiskt rättså gott

förresten var ute och fotade lite förrut och då sprang det en katt på vägen som jag fotade lite
  

Men nej nu ska jag sova så jag kommer upp i normal tid imorgon (läs: idag) då det är jobb på måndag som gäller!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0