Planering imorgon

2009-06-11 @ 22:43:09
FREDAG
Ca 10:00 kommer mormor och hämtar mig här hemma, vi åker till blomsterhandeln och fixar blommorna, sedan ner till linde är väll där vid ca 11-tiden, hem till Åsa, sen vid 12:00 blir det nog att gå upp till skolan (skönt att hon inte bor så långt ifrån) sen kolla när alla springer ut, kommer bli kul och massa kort ska tas. hoppas också att det inte blir att regna alltför mycket. Kolla på flaken sen till Åsa, sedan hem göra iordning sig igen och vid 19:00 kommer Nettan och Nina och hämtar mig sen drar vi upp till Ludivka för att äta på resturang med Anna, Nettan, Nina, Linn, Linda och jag. Kommer bli skoj :D
Kommer hem någon gång på kvällen, syster skjussar hem mig för hon ska till örebro.

GRATTIS ALLA SOM TAR STUDENTEN IMORGON OCH TILL ER ALLA SOM REDAN GJORT DET

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0