Nu ska jag sova.

2009-06-07 @ 22:33:44
Så va denna söndag slut, och jag har väll inte gjort så mkt idag
bara dammsugit, tvättat, hängt tvätt och tagit ner all tvätt som var torr och jag har tvättat i helgen, 5 maskiner!!
sen har jag hunnit med och rösta, haha måste berätta  dem har ju en lista som dem kryssar av på och jag var näst längst bak haha ^^, sen när jag skulle lämmna mitt kuvert så sa han, jaha är det nån som känner igen denna tjej. Pappa ba men du har ju id, haha och jag jusstja det har jag ju och tar upp det ^^ haha dem tyckte det var en bra bild på mig haha :P en som bor i std stog där, han ba ja det ser ju bra ut. ;). Haha lite kul...
Menmen nu ska jag lägga mig i sängen och läsa körkortsteori. Sen sova. Så man är pigg imorgon när man ska leka hela dagen ^^ eller ja i ca 5 timmar från 9:00- ca 14:00. Sen när jag kommer hem ska jag ringa mitt sommarjobb.
JAG MÅSTE GÖRA DET!
Godnatt  ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0