Nu är helgen slut.

2009-06-28 @ 19:50:22
Hejsan
jaha söndag igen, och en hel vecka har gått. Det går riktigt fort nu, och det är bara en vecka kvar på sommarjobbet.
Både kul och tråkigt
kul för jag får sommarlov och får sova och vara uppe längre
tråkigt för jag trivs så bra, det är riktigt kul och jag kommer sakna alla. Och det är kul att Sanne och jag har samma veckor som vi är där, så blir kortspel när vi har rast, skoj är det. Kommer sakna det.
men jag får njuta en hel vecka till!

Målat har jag gjort idag också blir ju rikigt bra det dära ^^
bilder kommer..
och gissa om det har vart varmt idag, jag är glad att det är skugga där jag står och målar, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Åkte och bada med mamma idag för att svalka oss, skönt var det! :D

Nu ska jag ta det lung innan jag ska sova, + att jag ska skriva nått mera inlägg.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0