8 juni

2009-06-08 @ 19:59:30
Hejsan
Haft BF-dagen idag.
Var rättså kul och glad att jag hamnade med en av mina kompisar hela dagen vart genast mycket roligare då, fast hela vårt lag var bra över huvudtaget. Tyvärr vann vi då inte, men vi av alla dem aktiviterer vi har gjort idag eller ja alla dem stationer vi har vart på så har vi bra förlorat än så bra var vi. Men alla fick ett pris iallafall, en litet kexchoklad :)
men stationerna var:
* Spökboll.
* Paddla kanot.
* Dragkamp + springa två och två med en boll mot pannan och försöka ha den kvar.
* Hinderbana, sitta ihop två och två så det blir att man har "tre ben" sen springa sjukt svårt.
* Snurra med huvudet ner mot en pinne sen kasta tre bollar i hinkar + stövelkastning.

haha kul var det. det var bara snurra mot en pinne jag inte var med på, blir typ yr av ett varv, och jag hatar att bli yr så det stog jag över..
men annars har dagen vart helt okej.


Haha men när vi hade lunch så åkte jag och pernilla ut med en av kanoterna och tänkte välta den, men vi sket i det så vi paddlade en liten bit sen tillbaka men då sa vin ska vi välta, så vi gungade den, men när den precis skulle tippa så slutade vi så det gick ju bra, haha till en gång då vi fortsatte, så då tippade vi helt haha och vart blöta ^^ Och kanoten full med vatten...
Menmen skoj var det, mindre kul att gå med blöta kläder i ca 3 timmar, menmen lite kul måste man ha..

Och sen en annan alla på bf (dem som var där) och lärarna sjöng huvud, axlar, knä, och tå. haha mitt på torget utanför aulan säger ju det tur att det inte kom så mycket folk...
var magda som drog igång det då vi väntade på resultatet ^^
Men nej nu ska jag nog kolla på en film. sen typ sova.
kankse skriver mera senare. puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0