29 juni

2009-06-29 @ 22:00:06
Hej
lika varmt idag! <3
började klockan 7:00 imorse, det gick bra.
Vi var till sågdammen ett tag på förmiddagen, skönt var det.
annars har vi inte gjort så mycket jag och sanne spelade såklart kort på våran rast. Och efter våran rast stannade vi inne en stund och spelade UNO men två grabbar. haha och jag förlorade.
men roligt var det, sen ut igen. och slutade vid 14 och då gick jag hem i värmen!!!

och har blivit ändrade planer hela veckan, för jag kommer jobba 7-14 hela veckan då dem behöver folk ^^
Så blir jobbigt att gå upp vid 6 tiden men sknt och komma hem tidigt, men helst hade jag nog gått mina vanliga tider 8:30-15:30. Men också skönt och variera sig. Så det blir nog bra!


Har tagit lite bilder idag, men orkar inte och hinner inte klägga ut dem just nu för nu ska jag sova!
Godnatt.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0