23 juni

2009-06-23 @ 22:06:27

Halloj
vilken värme vi har, och jag älskar det!
dagis idag har vart ute hela dagen i solen
jobbade mellan 8:30-15:30
och skurit massa frukt i typ en timme också, då vi gjorde fruktsallad som vi skulle ha till mellis, det var riktigt gott!
sen när mamma kom och hämtade mig (HAHA) så berättade hon att vi skulle åka och jobba igen.
Då till mammas jobb där dem svarvar och så, så alltså har ja svarvat! :P
det jag gjorde var att man, sprang mellan två maskiner och bytte bit, faktiskt kul! sedan hjälpte jag mamma också, i någon skak maskin haha ^^
SKOJ SKOJ, och pengar pengar!
så jobbat två gånger idag, första 7 timmar sedan en gång till ca 3 timmar!
så nu är jag trött och har ont i benen, så idag blir set sängen före 23, ska faktiskt stänga av datorn nu, och gå ner med en mugg och sen sova!
Upp klockan 7 imorgon en ny arbetsdag, dok bara ett arbete imorgon och det är dagis!
men skoj är det, och gissa om det ska bli varmt imorgon!!!


Onsdagens väder


Nej nu sova, först va det en som ville vetavem det var som vann tävlingen och det var Saga (sagapaga.blogg.se)
Stort grattis till henne!

Men sova var det ja, godnatt.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0