21:22

2009-06-10 @ 21:22:20
Hej
imorgon är det sista dagen på denna termin sista dagen i 2:an
jag börjar bli vuxen om ett år är det jag som står där, och springer ut det är jag som har tagit studenten det är jag som ska ut i arbetslivet, det är jag som ska klara mig själv, det är jag jag jag..
okej jag kankse tog i lite men känns som det.
jag är glad att det är ett helt år kvar, och jag ska njuta så länge jag kan, för jag vill inte ta studenten jag vet inte vad jag ska göra sen. Men ett år till i skolan.
nu ska jag sova, skola imorgon, sen 37:an med pernilla och emelie jag åker med 12- tåget hem.
Så hemma vid 1 tiden då kommer det komma dagens outfit.
och jag har sommarlov, och på måndg börjar jag jobba.
Tisdag vecka 28 ska jag och mamma på handledarkurs i Ludvika.
och vecka 29 (tror jag) åker vi på semester, gissa om jag längtar! bara 5 veckor kvar!
Puss!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0