21 juni

2009-06-21 @ 14:27:37
Hejsan
var jätte fint väder imorse rund 10 tiden solen sken och i solen var det 30+ så gick ut och la mig på studsmattan ett tag, till ett jätte stort moln kom :(
menmen, så nu sitter jag här väntar på att mamma och pappa ska komma hem.
jag var nyss ute och kollade på dexter på mina betyg och här ser ni dem:

jag är helnöjd verkligen
och bara ett år kvar nu och jag ska kämpa in i det sista!
(kommer nog en lapp hem snart också med mina betyg på)


Men nej nu ska jag lägga in bilder på datorn som sedan kommer upp här lite senare, mest bilder på blommor.
sen ska jag dra en vinnare i min tävling som avslutas idag, jag meddelar vem som vinner så fort som möjligt.
så ni som vart med och tävlat kolla era bloggar senare under kvällen då jag meddelar vinnaren på dens blogg.
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: louise

vilken klass gick du ut? (: fin blogg btw!

2009-06-21 @ 16:12:11
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0