Studenten och resturang besök

2009-06-13 @ 15:15:23

Hejsan
nu ska jag äntligen försöka skriva ett inläg om gårdagen.
Började att jag gick upp vid 9 tiden då mormor skulle hämta mig vid 10, sen åkte vi till kopparberg och jag gick in på blomsterhandeln och mormor på bokhandeln sedan kom hon över till blomsterhandeln, jag köpte två röda rosor, en till Annelie och en till Andreas.
Sen åkte vi vidare till Linde, och var hemma vid Åsa vid 11-tiden, satt i köket och pratade och fixade lite, sedan gick vi upp till skolan där studenterna skulle springa ut, dem fick massa blommor sen gick vi hem till Åsa igen där det senare skulle bjudas på mat och sånt.

STUDENTERNA:


men vädret kunde ju ha vartlite bättre eller mycket bättre än var det var för det såg ut såhära:


annars svar allt bra :D, och nästa år är det MIN tur!!
jag både längtar och inte längtar.

menmen sen vid typ halv 5 åkte vi hem och var hemma runt halv 6 då vi var in på ica och handlade också, så bart och fixa iordning mig för att åka till Ludvika, och mamma och pappa packade för Nitten så dem åkte runt halv 7 tiden upp dit. och jag vart hämtad av Nettan och Nina vid 19 då åkte vi upp till Ludvika, hämtade Linn också och sen Anna och Linda var redan där. Men vi skulle ha ätit på Westman men var tvärfullt, herregud va folk det var, så vi gick till Silverdollar där det var 2 personer haha så vi satt där och käkade åt Friterad fläskfile med pommes och till efterrätt friterad banan med glass och en flaska coca cola till det ^^


Maten jag åt
friterad fläskfile, pommes och sötsur sås.


Efterrätt
friterad banan med glass


Notan
och hela kalaset slutade på en summa av 191:-

Jusstja när vi klev ur bilen så står det snyggaste bilen snett emot oss
snygg var den, och självklart var jag lite paparazzi och tog lite bilder på den ^^
 

Trevlig kväll, trevlig dag, allt har vart bra idag!
jag älskar sånna dagar
men nu måste jag göra mat, kommer nog ta lite bilder därifrån också haha ^^
hörs sen senare.

Avlsutar med en bild på ett ljus som stog på bordet på resturangen


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0