11 juni

2009-06-11 @ 22:23:46

Hej
nu kan jag äntligen sätta mig och skriva ett inlägg om dagen.
började att jag åkte till skolan med vanliga bussen alltså den vid 7-tiden, och vicke va med!
Good, mindre bra var att det är allra ssita gången jag få åka med henne :'(
då hon tar studenten imorgon och jag har ett helt år kvar, så nu får man åka själv.
blää vad jag kommer ha tråkigt, men iallafall.
kom tillslut till skolan, bussresan gick sjukt segt idag haha ^^
gick till 1-huset där pernilla var, men vi gick senare till c11 där vi skulle vara klockan 9:15 tillslut vart klcokan det, och magnus och magda kom (våra mentorer) och vi fick piggelinglass, gissa om det var gott! :D
sen önska vi glad sommar och kramade dem, tråkigt och inte se dem på så lång tid, kan ju hoppas man ser dem imorgon!

menmen, sen till aulan där vi stog utanför ett tag men fick tillsut komma in, där uppträde estet eleverna med lite musik nummer sen kom rektorns årliga tal, och det är lika tråkigt varje gång. sjöng sedan den blomster tid nu kommer tillsammans, sen fick vi gå, så vi (jag, pernilla och emelie) gick ner till 37:an och käkade eller jag käkade inte höll bara dem sällskap, tog sedan 11:20 bussen hem så hemma tidigt. satte mig vid datorn sen kom mormor en sväng, vi åt sen upp till ludvika och köpa nya utemöbler och sen lite annat jag köpte bla en tavla på dollar store!!!
och jag älskar den, det är en bild på eiffeltornet
och den ser ut så här:


Sämst bild, men gick inte att få nån bra
(KLICKA FÖR STÖRRE)



Nu ska jag sova, ska bara skriva ett till inlägg om planeringen imorgon ^^
ha det bra, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0