ögonen faller snart ihop..

2009-07-11 @ 22:30:03
jag är jätte trött men måste vara vaken tills mamma och pappa kommer hem (nu när dem kommer hem då, snart hoppas jag!) för dem har ingen nyckel med sig, och tror inte dem vill sova ute inatt, haha så nej för hölla mig vaken nån timme till!
så länge kan jag bjuda på en låt som jag hörde att dem spela på rallyt idag ^^
 

ganska bra låt faktiskt ^^



UPDATE;
Mamma och pappa kom hem för ca 20 minuter sen, haha och nu är jag inte trött så vad ska man hitta på packa lite mera kanske? ;)

haha vi får se, tid ändrad imorgon eller ja eller ändrad är den inte för vi har sagt att vi åker vid 12-13 tiden, och nu är det alltså bestämmt vi åker vid 13 tiden, så hinner uppdatera innan vi åker, och såklart när vi kommer fram, men blir nog någon gång på kvällen det blir update då vi måste installera mobila bredbandet! Haha lite nice att jag kan surfa i bilen sen, dok bara så länge batteriet räcker i datorn men det är ju faktiskt ca 1,5 timmar. (Y)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Mikaela

Jag är en av finalisterna till veckans blogg. Skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig!

Jag är nr 3

http://ffjun.blogg.se/2009/july/finalisterna.html

Skriv till mig om du röstar på mig så jag kan tacka och länka dig :)

Tack <3

2009-07-13 @ 10:04:14
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Åh tack så jättemycket <3

Allt bra? :)

2009-07-13 @ 11:06:02
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0