Nu funkar internet!

2009-07-13 @ 11:55:22
Halloj
kunde inte uppdatera innan vi åkte igår då vi hade dragit ur internet redan men nu så, och igår fick vi det itne att funka men nu så funkar det som det ska! sitter ute på en stol i solen, solen lyser idag!! Härligt så shorts och linne idag. Nice äre men iallafall han ju inte uppdatera igår och tog massa bilder igår så dem kommer idag på detta inlägg och sen i kväll kommer det komma ett inlägg om dagen :)

Men först i går 12 juli!

På väg till campingen och oj vilken lång väg vi åkte, haha tog kankse max 40 minuter ^^
  

tillslut kom vi fram till campingen och gick in och checkade in och kollade på platserna, och gissa om det var blött i gräset (och är fortfarande!):


och vad hittade vi när vi skulle ta ut elkabeln?
haha jo en liten ödla

som vi sedan släppte ut i gräset..

och nu lite bilder från rundvandringen på campingen vi står på
 

sedan gick vi in och skulle äta pizza men fanns inga roliga pizzerior så det fick bli grekisk mat men det var gott det med så vi gick in på strandpromenaden så gotade massa visar dok inte all bilder men några blir det:
  
   

här åt vi:
  

sen lite bilder från hemvägen då vi hade ätit och går tillbaka till campingen:


fin bil såg jag på en uppfart så jag var tvungen att ta kort på den haha lite smyg fotograf är jag ^^


och massa äckliga sniglar överallt, och var hur många som helst efter staketet på campingen!



Har massa mer bilder men nu orkar jag inte lägga in mera kommer mera bilder från dagan idag senare ikväll!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Angelica L

Hur är det idag ??

Fina bilder!

Kram

2009-07-13 @ 12:19:23
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Tack så mycket!

Det är bra med mig med :D

Fina bilder!

Kram

2009-07-13 @ 18:04:56
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0