Halloj

2009-07-04 @ 19:55:37

Jag håller på och målar naglarna, fransk manikyr? eller va det heter, med vita toppar iallafall..
har gjort mat också eller ja det var ju ett tag sen men ändå har även ätit kladdkakan. som jag förresten lovade bild på så här kommer den:


mums var det



sedan till mat blev det kycklingenchilada:
som vrt lite misslyckad eller ja den vart för rinnande haha, men den var god ändå, var bara lite svår att få såsen att vara kvar i tortillabrödet ^^


mums var det också


nu ska jag snart kolla på sommarkrysset där tobbe blom är programledare, han är bra han.
men undrar varför dem har olika programmledare på nästan varje program? det blir något att ta reda på.


men nej nu börjar det om 6 minuter nu ska jag ner och förbereda mig, puss skriver mera senare, och kommer även senare idag ett inlägg med massa gammla bilder sen när jag var lite och så.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0