Gammla kort

2009-07-04 @ 23:54:52
MINNEN I FORM AV BILDBOMB


Jag, Lena och Anna en jul.


Syskon

Jag i en pulka

Jag leker med vatten

Semester foto på bilden är det, jag, mamma, Lena, Anna, Kenna, Susanna och Marika


Jag och min farmor ♥


Jag i gräset


Min allra första födelsedag.
På bilden ser man även Maria, mamma, Anna, Lena och Susanna


Jag och min syster


Anna håller i mig


Lena håller i mig


Jag


Jag och min pappa


Jag och syster


Min första jul (tror jag)


Min 3:dje födelsedag


Farmor ♥


Vi syskon en jul


Syskon kärlek


Det var massa bilder från den gammla tiden då
jag var liten.
nu ska jag sova, godnatt ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0