30 juli

2009-07-30 @ 12:09:31
Hej
nu har jag gjort mig klar för att åka vi ska nämligen fälja med mormor upp till Ludvika och handla sedan lämna tillbaka det mobila bredbandet. Mormor skulle komma vid halv ett - två. Så det är en stund kvar. Så vad ska man hitta på så länge?
Kankse städa mitt rum lite, är lite kaos här nu när man har komit hem och bara lägger grejjerna ^^
det ska jag nog göra, sen får jag fortsätta när vi kommer hem :)
ska även när jag kommer hem visa skorna och ljolen jag köpte på vingåker factory outlet :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sara

Varför ska du lämna tillbaka bredbandet?

2009-07-31 @ 13:46:06
URL: http://saraericksson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0