21 juli

2009-07-21 @ 23:29:08
Halloj
nu har jag hunnit updaterat ikapp tills idag.
så nu kommer det bilder på vad ajg har gjort idag.

det tråkiga är att det är så sjuk segt internet så det är inte sant, och campingen är inte så där jätte rolig. Vattnet är det för mkt järn i så det är brunt, varmvattnet till disken kostar men inte till ducharna. Men skulle nog vara fint en solig dag och man kan ligga på stranden, Men iallafall imorgon åker vi mot malmköping men först guidadtur på mackmyra. Sen drar vi :)

Men jusstja bilderna från dagen var det:

vi åt ockelbo-glass, gott var det.
Och utsikten från resturangen/cafeét var ju inte hel fel heller (tänk er en solig dag!)


Det var min dag, nu ska jag sova.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0