rensa tankarna, och börja om på nytt

2009-01-07 @ 18:13:41
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
belsut ska tas, val ska göras, val har gjorts, val jag inte är nöjd med
hur ska detta sluta?
imorgon då börjar allvaret igen, skolan..
känns ju verkligen kul, eller inte för jag orkar verkligen inte, jag har verkligen ingen ork!
jag har en känsla av att denna termin kommer vara den drygaste termin jag någonsin var med om och då har jag gått i skolan i snart 11 år! herregud. i 11 år har jag gått i skolan lärt mig massa av saker. och nu är det bara 1,5 år kvar sen är det slut, vad ska man göra, jo just nu rent ut sagt HATAR jag frågan: "vad ska du göra när du gått ur skolan då?" jag hatarhatarhatar, för jag har inte den blekaste aningen, jag vet inte. helt tomt. ska jag plugga vidare?, jobba? va hemma?, ut och resa? ja det finns en miljon grejjer man kan göra, och jag har inte en aning för jag orkar inte tänka på det, så i nuläget så vill jag verkligen inte att dagen vi tar studenten ska komma, för gissa om jag kommer ha panik då? okej det är faktiskt 1,5 år innan den dagen kommer, så vi börjar nu. att ta en dag i taget. men det funkar inte så, tyvärr...

imorgon börjar vårterminen, och den innehåller massa saker, som APU (jag har inte en aning om var jag ska vara), lov, ensamhet på måndagarna då jag inte känner än ända människa på individuellt val, jag har barnkunskap så det blir ju toppen (Y), kulturveckan, läxor/prov och allt som här en termin till...
menmen, jag får försöka komma upp imorogn, men hur lätt är det när jag vänt på dygnen och gått och lagt mig vid 2-3 på natten och gått upp vid 10-11 på morgonen (förmiddagen), så ja det blir nog lätt ska ni se (Y)

när jag ändå är igång å klagar så kan jag gå in med det hära med vänner.
jag vill ha tillbaka kontakten med vänner som jag hade en så bra kontakt med i 7-9 och för den delen i lågstadiet också, en av dem har gått i samma klass från 1-9 och nu då? jo vi gick åt olika håll, jag i linde och du i örebro, men ska det hindra oss att hålla kontakten? tydligen :'(
Micalea och Fanny jag saknar er!
jag har massa underbara vänner, och dem älskar jag av hela mitt hjärta <3

vad mer?
jo snart vet jag inte vad jag ska göra, jag saknar dem så fruktansvärt mycket, vissa dagar är svårare än andra. och det vart ju inte speciellt bättre på nyår då jag började det nya året genom att gråta. toppen (Y)
nej nu tycker jag att ni kommer tillbaka eller så är det jag som kommer till er, bara att välja!
för det finns vekligen inte ord på hur mycket jag saknar, älskar och hur mycket ni betyder för mig.
bara jag som vet hur jag känner!
Jag älskar er <3

kan ju dra det dära med nyårlöften
och jag kan säga att jag har inte ett ända, för hållar dem iaf inte, så lika bra och skita i det, annars ska man gå runt och undra varför man inte höll dem.
Eller jo egentligen har jag ett, men det vet jag att jag kommer att hålla för det är verkligen något jag vill, och det måste hända detta år, det måste!
och just nu är det bara en ända människa som vet va detta handlar om. sådetså!
så ni kan ju gissa vem det är ^^, <3


tror det var allt för denna gång
over and out
Emma

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0