4 januari

2009-01-04 @ 14:10:21
Hejsan bloggen!
jag har för mig att det var någon som skulle städa sitt rum idag?
jusstja det var ju jag, men vad gör jag nu?, jo det har ni säkert märkt jag sitter ju och skriver detta.
men varför? kankse för att jag inte orkar städa, men jag vet ju att bara jag börjar så går det ju riktigt bra, det var just det dära att börja. men jag måste städa idag! inget val, det ska göras idag!
det är det att jag ska göra såmycket anat mdans jag städar, tänker: "ska bara göra detta sen ska jag fortsätta städa, det går fort" men ja, tillslut så har klockan blivit så mycket att jag får fortsätta dan efter, sen håller det på så, ibland kan det ta upp till 2-3 dagar innan jag är helt klar, men egentligen det är helt onödigt, varfrö inte göra klart det sen har man de andra dagarna att ägna sin tid åt något man vill. men kommer bli samma sak nu om jag sitter här och babblar om egentligen helt oviktiga och ointressanta grejjer också så nu sätter jag igång.
lite musik, och sen är jag snart klar!
keep rocking!
skriver sen när jag är klar med städandet!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0