30 januari

2009-01-30 @ 20:26:36
Hejsan bloggen!

Lång dag i skolan idag från 8:40-15:50 (men slutade tidigare så åkte med 15:35 hem, pappa hämtade mig)
Första lektionen som va Förskola, skola fritidshem, haha just nu kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde :O
jo jusstja vi gick igenom frågorna vi gjorde för nån vecka sen (vi har haft andra saker på FSF lektionen ett tag nu som film, film i aulan bla.) sedan gick B-klassen och valde individuella valen och vi andra satt och pratade fyllde även i listan vart vi vill vara på APU:n jag skrev såklart ÅSTUGAN småbarnsavdelninge hoppashoppas jag får vara där blir riktigt glad då! iallafall sedan gjorde vi ett litet mini grupparbete sen slutade vi.
Lunch då i ca 2 timmar...
först ica tog ut pengar, sen 37:an käkade baugette, in på en affär (där pärlrummet låg), till synsam, till körskolan, till banken, till tittin, och sedan ica igen.. haha det var våran rast det.
gick till F7 och hade kommunikation disskuterade i helklass om uppgiften och lite så.
sen dags för skapande verksamhet, målade, målade och målade. men nu är hela ena väggen brun målad och klar (eller nej ska måla den en gång till) sen slutade jag och pernilla och åkte med 15:35 hem.

Tänkte visa lite bilder på väggen:
(dock är den ej klar här för bilderna är tagna innan vi började måla idag, för vi målade kanterna och det igår som ni ser på bilden, men jag lovar det kommer fler bilder på hall-projektet)


Så här ser det ut vi har målat det bruna, och så gjorde vi ett snett sträck, blev faktiskt snyggt.
och mycket snyggar nu när vi målat brun på hela väggen
....


...Och fortsättning på bilden ovan, fast som jag skrev
nu är hela väggen brun och inte både vit och brun.


åt mat hemma, och nu sitter jag här :)

Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och lite så :)
 Puss!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Josse

Fasen Emma, inte visste jag att du hade en blogg ;)

2009-01-31 @ 18:16:58
URL: http://josseeriksson.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Blir säkert bra:-)

2009-01-31 @ 22:54:49
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

hoppas du får en bra söndag :)

2009-02-01 @ 02:13:12
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0