24 januari

2009-01-24 @ 22:01:49

Hejsan bloggen!
måste tala om för er som läser att idag är det en månad sen julafton var, har redan gått en hel månad?
vart har tiden tagit vägen, det är alltså bara 11 månader kvar till julafton 2009!
helt sjukt egentligen.

Aja, dagen idag har vart väldigt lugn, och det är är det bästa med helgen att man inte behöver stressa så mkt man gör lite vad man vill. imorse när vi gick upp var det nästan snöstorm ute, snöade jätte mycket, så nu är det snö på backen igen, så tyvärr vart det inge ludvika idag :( kankse blir nu till veckan jag hoppas det!


denna bild är tagen idag, och så här ser det ut nu!


för några dagar sedan var det nästan bart på bakcen och jag trodde inte det skulle komma nå mera snö, men oj så fel jag hade.
har även fotat lite andra saker som jag tänkte lägga in här.

<--- snö på mammas bil, fönsterrutan är där under.

<--- känns som jag har fotat allt som finns ute nu, så därför blir det sånna hära bilder.

<--- baksidan av garaget, och vägen in till grannen.

<--- minigran.

<--- trädstam med snö på.

Det var några av dagens bilder ^^
skulle egentligen ha städat mitt rum idag, men jag ska göra det imorogn istället, nu ska jag försöka hitta på world, powerpoint och alla dem programmen på datorn ^^
Puss!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0