22:10

2009-01-03 @ 22:09:58
Hejsan
just nu skriver jag detta inlägg för jag har inget annat att göra,
så blir ett tråkigt  inlägg ^^
vad har jag gjort idag då?
jo anna kom hit vid en 3-tiden så hon lpnade min datorn och så medans jag gjorde såsen till maten.
sen spelade vi massa spel, och hela kvällen typ har vi sjungit singstar tills ca 21 då hon åkte hem, och vi båda har kommit överräns att vi inte ska satsa på sångkarriären ^^ haha
ni som spelat singstar vet att man efter låten man sjungit kan spela upp den så man kan höra sig själv sjunga, haha och det var precis det vi gjorde ^^ menmen, vi hade himmla kul iallafall! och många låtar han vi med!

Nej nu ska jag försöka städa på mitt rum, MÅSTE GÖRA DET!, eller om det inte blir idag måste jag göra det imorgon!
har tänkt att göra det i flera dagar nu, men har inte blivit, så idag/imorgon blire att städa!
och jag har kommit på att på torsdag börjar skolan igen :(
men det är bara 2 dagar sedan är det helg igen! skönt det! :D
menmen inte nå skojsnack nu, orkar inte det, nu ska vi njuta av dagarna vi har kvar av jullovet!

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0