14 januari

2009-01-14 @ 19:48:55
Hejsan!
kan för det första säga att jag har fått min grejjor jag beställde häromdagen :D

nu skolan:
sovmorogn imorse så började inte förrens vid 10-tiden så jag åkte med 8:58 tåget och i kopparberg hoppade även pernilla på. sen var vi i linde vid halv, gick till skolan och sedan till A och pratade, och vidare till samhällskunksapen, gjorde orden vi gjorde igår sen hade sara (läraren) bestämt att vi skulle få göra de 7 sista orden själva uta att hon skrev upp på tavlan men vi röstade ner henne ^^ haha så hon tog alla orden, eller ja vi han inte klart, så blir väll att fortsätta nåsta vecka med det? sen var det daxs för lunch så tog med jackorna till matsalen och åt sedan ner till ica, då pernilla skulle köpa en klämma men vi han inte så lång ner vi han bara lite bortanför matsalen då vi vart stoppade av en radiopratare som frågade om hon fick ställa några frågor, och vi sa ja så då vart vi intervjuvade av sveriges radio örebro, och i direktsänning vart vi också ^^


närmare bestämt här var t vi stoppade, haha ^^


så vi pratade med henne och så sedan vidare ner till ica. sen var ddet dags för kommunikation pratade mest och så, fick papper om vad som kommer med på provet. (Y) sen slutade vi och då var det daxs för dagens sista lektion som är svenska skrev lit grann sen slutade vi ca kvart i 2 och tog tåget hem 14:11 ^^
hemma vart det att plugga som jag gör fortfarande ^^ så nu ska jag fortsätta med det, först lite bilder från dagen och länken så ni kan gå in och lyssna (då vi vart intervjuvade)

  



just idag ser det ut såhära där den nya hallen ska vara


och glöm INTE att kolla denna länk:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1547114&BroadcastDate=&IsBlock=
ni kan spola fram till 22:30 sedan är det fram till 26:20 som vi är med, alltså nästa 4 minuter ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0