Photoshop is the shit!

2009-02-21 @ 00:00:51

Haha ja precis som rubriken, photoshop is the shit
riktigt kul är det, och nu ä jag glad för nu kan jag ändra ögonfärg :D
ett litet smakprov här på mina egna ögon:


häftigt va?
min egna ögonfärg (på detta kort som jag har använt mig av iallafall) är den längst upp till höger.
nej nu ska jag snart sova, klockan 11 imorgon ska vi sitta ibilen på väg ner till stångbergs :D
rally står på schemat, och sen på kvällen blire att basta/bubbla, äta och kolla på melodifestivalen hos kenna och marika. det kan inte bli mycket bättre, bilder och text om det kommer nog på söndag ^^
Puss :D

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Aredhel

sv: Tack! :D

2009-02-21 @ 10:27:54
URL: http://aredhel.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0