Hemma igen

2009-02-19 @ 00:14:31

Hejsan
glömde skriva när jag kom hem, så slänger in ett litet inlägg nu
men ja är såklart hemma (då detta skrivs) och kom hem som jag sa ungefär kvart över 11, kan det dära med tiden (Y)
menmen, tillbaka till det jag tänkte berätta om, jag har haft riktigt kul hos emelie och vi har väll sjungt singstar i ca 6 timmar :O, haha. men orkar inte berätta allt nu, så berättar sen när jag har sovit och så och då kommer det även bilder :D.
Puss, godnatt



UPDATE;

nu ska jag berätta om kvällen hos emelie och lite bilder har jag ju också lovat
men dem får vara på samma inlägg som det hära.
Började med att jag gick till tåget vid halv 3 tiden, eller ja anna (syster) ringde 2 ggr innan jag skulle gå så vart lite försenad, men det var lungt för det tar inte 30 minuter och gå till station. menmen, tåget kom iaf 14:59 och i kopparberg klev pernilla på, sen åkte vi vidare mot lindesberg kliver av där och där står emelie, david (hennes pojke) och hunden kitty. så david är kvar vid station och vi går mot 37:an för att handla baugetter, jag - kyckling, pernilla - räka och emelie - köttbulle, sen går vi upp till emelie´s föräldrar som bor på hagaberg, och herregud vilka backar :O haha. kollade bla på deras ormar ;). sen så installerade emelie PSE på pernillas datorn, sen efter det så gick vi hem till emelie´s och davisd´s lägenhet där vi skulle tillbringa kvällen, så vi käkar baugetterna sen sjunger vi massa singstar!!! :D sen vid 6-tiden gick vi till ica som låg i närheten, ICA östermalms, haha kul namn tycker jag :P pernilla köpte en drickaoch pringels sen hem igen till lägenheten och fortsatte sjunga singstar till en halv 10 då pernilla och jag var tvungen att gå till bussen emelie och kitty följde med oss ungefär halva biten. sen gick dem hem. Och såklart så var bussen försenad ca 10 minuter. menmen bussen kom och vi åkte till kopparberg där pappa stog vi skjussade hem pernilla och sen åkte vi hem till ställdalen så var hemma vid en kvart över 11.
Jag har haft en jätte rolig kväll fylld med skratt, det hära måste vi göra om! :D

Nu kommer det lite bilder från kvällen :)


Kvällen har precis börjat ^^


Singstar


Pernilla och Emelie sjunger Lena Ph - ont det gör ont.

 
 Emelie och Pernilla ↑


duett med pernilla och emelie
och när man inte sjunger kan man ju posa eller hur emelie, hihi ^^



Taggade? japp helt klart
här sjungs det Mamma mia (tror jag)
och emelies söta vovve på bild i hörnet också



sådär, ja det var sumering av kvällen och sen lite bilder på det :D
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0