7 februari

2009-02-07 @ 23:00:50

Hejsan bloggen!

Okej för det första kollade ni på melodifestivalen idag?
om ni inte gjorde det ni missade inte så mkt
men herregud vet inte hur svenska folket röstar?
hallå Caroline Af Ugglas, kan det bli sämre. jag fattar det inte. Hon är int äns bra!
de som var bra var väll:

  • Emilia
  • Marie Serneholt
  • Alcazar
  • Jonathan Fagerlund
  • Nina Söderqvist

men inte vart det som man trodde, nej dem skickar iväg Caroline Af Ugglas till Andra chansen (globen?) ojoj!
och något annat som är dåligt pausunderhållningen vart är vår kära BJÖRN GUSTAFSSON han är bäst!
vi saknar han eller hur?



Annars idag har Kenna och Marika vat här och sen Anna kom också så vi fikade och så och pratade :)
sen åkte K & M hem och jag och Anna sjöng massa singstar. Och nu sitter jag här ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

han är så jävla bra! :D

snygg också ;D

2009-02-08 @ 17:07:01
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0