5 februari

2009-02-05 @ 21:01:00
Hej bloggen!
om tre månader så är det någon som fyller 18 år!
och den någon är lilla jag


Har ju vart i skolan idag, är egentligen inte helt friks men man missar så mycket när man är hemma, så idag var det daxs för skola. men hade sovmorogn så åkte med 8:58 tåget in och i kopparberg klev pernilla på, sen var vi i linde runt halv 10. så upp till skolan och till skåpet först och sen till F-huset. satte oss i klassrummet och vänta på stina som var på mejk och handlade. men hon kom tillslut och vi började maskera och tejpa så nu har vi målat grönt, en färg som heter marsipan! :P (ska försöka ta ett kort imorgon på det ^^)  menmen jag och pernilla gjorde övertid då vi ville hinna klart med den sista rutan så den vart grön. och det gjorde vi gick till a-huset sen till cafeterian och spela yatzy och gissa vem som vann? :D jo jag! sen kom emelie, och då efter ett tag gick vi till a-huset hämta idrottsgrejjern aoch gick till idrotten bytte om och hade idrott, blev hoppa trampett och nå gatu grej ^^ haha. men så tråkigt när man är sjuk och blir trött för minsta lilla :( sen efter idrotten när vi bytt om och så följde jag med pernilla ner till synsam hon skulle på synundersökning och det gick bra, sen till 37:an pernilla köpte godis ^^ och sen till tåget och åkte tåg hem hemma i ställdalen ungefär kvart i 3 då mamma kom och hämta mig. åt hemma och sedan satte vi oss vid dator (datorerna) vi (mamma) försöker installera windows vista på sin datorn ^^
så vi får se hur det går. och jag är inblandad för min skärm ser just nu ut såhär:


Fint va?



Menmen, sitter också och kollar på webbkameror, vill ha en. eller ja jag har en men den funkar inte för windows vista. men den jag har kollat nu funkar och så här ser den ut:


199:-
på netonnet.se



beställer nog den i helgen, skulle jag tro :D
update; jag har köpt camen ovan + ett usb-minne 2 gb för 49:-
så det kommer väll nästa vecka nån gång :)



USB-minne



nej nu vara lite social på msn! :D
Puss

Trackback
RSS 2.0