25 februari

2009-02-25 @ 20:28:43
Hejsan bloggen!
tänkte skriva lite vad jag gjort de senaste dagarna ^^
så nu kommer det

Måndag: Kulturveckan började, samling i F5 där filmgruppen skulle vara vart uppdelade i grupperna vi skulle vara i och jag är i grupp 4 med Birre, Kardo, Emelie, Pernilla, Christoffer, Filip och Mojtaba. gick lite segt i början då vi skulle komma på storyboard men det gick tillslut och vi fick den godkänd. sen hade vi ca 1,5 timme rast tills kvart över 12 då vi skulle få kamerorna. Så då ringde jag bla till dagis, lånade telefonen i skolan. sen gjorde vi inte så mycket, jo gick och åt lite. menmen, sen vid kvart över 12 var det återsamling i fick kameror och så sen var det dags att börja filma, gick bra, lite omtagningar då och då. men det får man räkna med :D, men gick iaf bra åkte hem med 15:35 bussen så vart en heldag med filmning och sånt. Mamma hämta mig i kopparberg sen åkte vi hem.

Tisdag: Fortsatte filma va uppe på hagaberg hemma hos Emelie och sen även hos Birre. det gick bra. sen filmade vi en scen i skolan, och vid 12:30 var det redigering till ca 14:30 fick in hela filmen och la allt i ordning satte in svarta rutor och skrev text i några av dem vi han och mellan 14:30-15:30 var det dags för glädjedans med hela BF-programmet, med nån david tror jag han hette. Inge kul för ha klaga bara :(, menmen åkte iaf med 16:00 bussen hem så var hemma vid 17-tiden alltså vart det en långdag till.

Onsdag: Sovmorogn idag började vid 12 tiden så åkte med 10:57 tåget in, och herregud va folk det var, men fick iaf sitta. sen i kopparberg klev även pernilla på :D, så vi gick upp till skolan och på "torget" vid skolan möter vi emelie så vi går in till skåpet kollar in vid redigeringen sen vidare till F5 där vi skulle sammlas hämtar papper och sånt så vi kan göra en affish, gör klart den på en halvtimme sen drar vi ner till redigeringen då vi har tid 12:30-14:30, satte oss där och lägger in den sista texten, sen musik också det var nog det sov var svårast då vi har en scen på en fest och vi har ingen musik där, utan vi tänkte lägga in den i efterhand men det var inte så smart, men löste sig ganska bra iallafall. Nu är vi helt klara och vi har nu mera en film på ca 10 minuter. och dem skulle ligga mellan 5-8 minuter, menmen, det får bli som det blir :)
vart även sen dag idag så vi åkte med 15:35 hem. gick av vid tingshuset och gick in på ica där jag även hittade mamma, och nu sitter jag här och gör inte så mycket.


Resten av veckans planering:
Imorgon: Vi är ju helt filmklara och redigeringsklara så vi har inte mycket att göra så det blir att åka in till skolan för 1 timmes dans, mellan 12-13, menmen efter det så blire 37:an med pernilla :D
sen åker vi med 14:11 tåget hem, det blir bra det, så imorong blir det inte så lång dag :D

Fredag: Då är det final på denna vecka.fick nått papper i måndags om hur hela veckan ungefär skulle se ut, så det finns också med ett preliminärt program för dagen som ser ut så här:
9:00-10:15, Utställning i F-huset
10:15-10:30, RAST
10:30-12:00, Filmvisning i Aulan
12:00 --> Lunch och städning

men vi som har film har väll inte så mkt att städa så blir att sluta vid 12 då :D, ska verkligen försöka hinna med 12:14 tåget, skulle vara grymt skönt att komma hem så tidigt som innan 1, men om jag inte hinner med det så tar jag 14:11 tåget hem, då är jag hemma nån gång vid 3 tiden och det är också tidigt så :D men helst då 12:an, det visar sig.
Nej nu ska jag sluta skriva nu vet ni alla fall vad jag har höllt på med under veckan och vad jag ska göra de två dagarna som är kvar i skolan denna vecka. men kommer mer info om vad som egentligen har hänt torsdag och fredag för detta är ju bara som jag tror ^^ Menmen.

måste bara visa en bild som sitter här och var här i orten


PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0