20 februari

2009-02-20 @ 12:54:28
Hejsan bloggen!
fredag idag, härligt fast ändå inte för det innebär att lovet snart är slut :(
menmen 3 dagar ledigt till.
planer för idag är att samla mod och ringa till dagis där jag ska göra min APU. ska ringa nu runt 1-tiden.
men det kommer gå bra, haha dem känner mig nog där nu :P
har vart där:
8:an, 1 vecka
9:an, 2 veckor
1:an, 5 veckor (tror jag det var)
och sen nu i 2:an, 6 veckor :D
haha sen har jag själv gått där när jag var liten ^^
hihi det är lite kul, men kändes jätte konstigt då första dan, nu där man är "fröken" där får man liksam va i dem skåpen där barnen inte fick vara man får va i personalrummet, haha ni kan inte förstå men det känns jätte konstigt, man ba men vänta här här får jag inte vara, sen kommer man på jusstja jag "jobbar" ju här nu. haha det är kul ^^
dem är så himmla snälla där och barnen är helt underbara! :D love it!
nej nu ska jag ringa till dagis skriver mera senare. puss :D



UPDATE;
hejsan igen, nu har jag försökt att ringa till dagis i ca 1 timme men det är bara upptaget, så nu gör jag så att jag ringer på måndag istället när jag kommer hem från skolan. för det är vecka 9 nästa vecka och APU:n börjar inte förrens vecka 10 på tisdan, så jag måste få tag på dem innan tisdag. sista dagen jag kan ringa är på tisdag, men ska få tag i dem på måndag. Nu vet ni hur det ligger till, intresseklubben antecknar ^^
Förresten håller på att göra en ny header eller ja den ser ungefär lika dan ut som den jag har nu bara det att jag gör nu i PSE och den jag har nu är gjort i Jasc paint shop. så nu blir det bättre kvalitet.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0