18 februari

2009-02-18 @ 12:14:08
Hejsan!
onsdag idag och det innebär att det är lindesberg som gäller idag :)
Hem till Emelie, snacka, sjunga singstar och ha det allmänt trevligt. kommer bli jätte kul.
åker med 14:59 tåget, men har ingen skjuss så måste gå vid typ 14:30, så ja det är 2,5 timmar kvar. och bra är det för ska hinna göra lite saker innan, som att äta nått, fixa iordning mig och så. lägga ner spel, kamera, busskort, pengar mm i väskan. haha inte så bra om jag glömmer spelen för då kan vi inte sjunga :P haha. menmen har ju som jag skrev 2,5 timmar på mig så bör ju hinna. sen åker jag och pernilla med 22-bussen hem (eller iaf till kopparberg) och pappa får hämta mig i kopparberg, och sen skjussar vi hem pernilla också. så är väll hemma runt en kvart över 11, för tar ca en timme med bussen från linde --> kopparberg sen skjussa hem pernilla och sen hem till ställdalen. så kanske uppdaterar lite då när jag kommer hem eller imorgon. det beror på hur trött jag är.. men nej nu ska jag inte sitta här och skriva onödiga saker, haha. Puss

dessa 3 spel blire att köra:
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0