16 februari

2009-02-16 @ 14:46:49
Hejsan!
första dagen på sportlovet idag :D
och oj vad jag sportar, haha ^^
men tänkte slänga in en försenad veckoplanering inför denna vecka.

Måndag: Ska försöka städa mitt rum, det behövs kan jag säga.
Tisdag: Vet inte.
Onsdag: Tjejkväll vid Emelie :D
Torsdag: Vet inte.
Fredag: Vet inte.
Lördag: Rally i kopparberg :) kvällen hem till kenna&marika
Söndag: Sista dan på lovet, då ska jag bara ta det lungt.

haha vilken tråkig planering, men vet tyvärr inte vad som händer mer.
men så är det ibland, det är iallafall grymt skönt att ha lov en vecka :D
fast ändå vill jag tillaka till skolan, för då är det Kulturvecka hela veckan som gäller :D men film, kommer bli kul! :D
men nu inge prat om skolan, för nu ska jag gå och sjunga lite singstar sen städning av rummet ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0