13 februari

2009-02-13 @ 22:19:40

Hejsan bloggen!
för det första som alla andra bloggare skriver kan inte jag vara sämre fredag den 13 idag = otursdag
vad har jag gjort idag då, jo skola som vanligt startade dagen med FSF och redovisning delade oss i två grupper och det gick fakttiskt bra, sen tillbaka till klassen (då vi hade suttit borta i F5 och lektionen var i F7) så gick vi igenom APU:n och uppgifterna fick det dära kuvertet. och så sen vart det och prata omdömmen i kursen FSF och jag är glad Eva sa att jag ligger på VG-MVG det beror på hur det går på APU:n och med uppgifterna så jag ska göra mitt bästa i dem :D och en sak till som gjorde mig glad hon sa även att jag "tar för mig mera" eller ja iaf försöker :D har ALLTID fått höra att jag måste ta för mig mer och prata, men nu vart det lite att jag hade gjort det :D yeah, det går frammåt. sen lunch på två timmar då käkade vi på 37:an och sen in på tittin en stund och tillbaka till skolan för att gå till F7 och sitta där i en timme innan vi började, men vi hängde gubbe och massa. :D
sen vid ca 13:45 så slutade vi för dagen och då gick jag mot tåget för att åka hem, men herregud va folk det var!
usch, menmen fick sitta iallafall
sen har jag inte gjort så mkt mera idag,
jo har kollat på 3 avsnitt av sveriges värsta bilförare finns bara en sak att säga: HUR HAR DEM FÅTT KÖRKORT?!
blir bara nervös av att kolla på programmet! nej usch det är verkligen hemst hur dem kör!
ska nog börja följa det programmet, det är faktiskt sjukt kul också, haha!
nej nu sluta skriva skriver bara massa onödigt :P
puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0