12 februari

2009-02-12 @ 18:36:12
Hejsan bloggen!

nu har jag kommit hem från promenaden (eller ja kom hem för ca 1 timme sen)
men har lagt in bilderna på datorn och kollat igenom dem och så. så nu tänkte jag visa er några :)

 
  
 
   
 


Såja, lite bilder från min och mammas promenad, vart inte så många för var ju mörkt när vi gick och blir inga bra kort då. så detta får duga ^^
haha ser ni vad som står på den dära lappen om öppettider, haha lite kul
och sista bilden med hjärtat var lite häftigt tycker jag :)
nej men nu ska jag fixa lite skolarbete, som att gå ner och intervjuva pappa skriva den på datorn och så.
skola imorogn ju och vad är det för datum?
jo, fredagen den 13! läskigt så får se vad som händer :O
har två lektioner imorgon FSF och kommunikation så blir "kort dag" kortare än vanligt ialafall för vi har ingen skapande (bara för att vi var där till 6 förra fredagen) så det är skönt. så jag åker hem med 14:11 tåget imorgon, och hoppas att pappa hämtar mig men det gör han nog för han kommer från jobbet då typ.
sen börjar sportlovet!!!!
gissa om jag har längtat, men ska försöka göra annat än bara sitta vid datorn hela tiden (men vet hur det kommer gå med det) menmen.
det blir bra, haha
nej nu var det skolarbete som gällde.
puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0