1 februari

2009-02-01 @ 22:14:03
Hejsan bloggen!
det är redan en ny månad på det nya året :O
tiden går fort ibland alldeles för fort

och varför sitter jag här klockan är ca 22:10 och jag ska ligga i sängen för länge sen.
så kommer inte komma upp i tid imorgon heller, åhh det är typiskt!
men jag måste!!!
får bli ett kort inlägg det hära, imorgon har jag en lektion som är Barnkunskap, det jag var så orolig för första gången, okej första gången var hemsk, kände inte en ända men nu känner jag iallafall en, en från min klass har bytt och har nu detta :D så gissa om jag är glad nu! så imorgon blir det den lektionen slutar runt 11:00 :D sen blir det Örebro tillsammans med mamma och mormor. dem kommer och hämtar mig vid skolan runt tio-kvart över 11..

där det blir tandläkaren och shopping blir nog att vi äter i Örebro också. men det visar sig.
nu ska jag sova så jag orkar upp imorogn, ses när jag kommer hem imorgon!
PUSS ♥

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Johanna

många som var sjuka idag ;P vi var nog bara 10st i skolan idag:P

2009-02-03 @ 18:57:26
URL: http://[email protected]

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0