Tisdag!

2009-12-08 @ 22:45:26

Hejsan!
min dag idag då kan jag ju berätta lite kort om, började att jag vi hade mentorstid och drog över på tiden liten stund hade utvecklingssamtal vid 9:00 så följde med Magda in i personalrummet och gick och satte mig i köket. Sedan ko magda, och vi pratade och lite så, hon tyckte det såg bra ut! Va där i ca 20 minuter, sedan vidare till historian där det hållde på och jobba. Så letade på läraren och sedan fick jag lite böcker och satte också igång och läste. Sedan skulle vi ha haft pedagogiskt ledarskap men vi sket i den lektionen då ca hälften av klassen skulle med tåget till örebro vid 11:32 då vi skulle på studiebesök till Grindstugan med Stina. Så jag och Emelie åt lite i matsalen och sedan ner till Sara och kollade samhällskunskapen.

Skulle egentligen ha mött våran lärare utanför polisen men vi ringde och sa att vi skulle gå dit vi skulle vara så var väll typ runt en halv timme tidiga, men hon släppte in oss så fick vi sitta där i typ en halv timme ^^ Sedan kom alla andra eller ja 2 elever + läraren ^^ Så vi kunde dra igång. Var faktiskt intressant, sen åkte jag och Emelie och två andra med Stina som släppte av oss vid station (Y) sedan tog jag och emelie oss en promenad på stan då vårat tåg skulle gå om en timme, så lite tidsfördriv :D
Sen kom vi på att vi kunde ju gå på vid södra station så våran promenad gick dit! Har haft det ritkgit roligt tillsammans med Emelie. och mycket skratt har det blivit kan jag ju säga!
SÅ tack EMELIE för en jätte rolig dag!
Jag älskar dig!<33

Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie

Ja, det var en riktigt rolig dag gumman :) Jag har alltid så skoj med dig :) Vi skrattar alltid åt samma saker :) Älskar dig vännen, föralltid!

PUSS! <3

2009-12-09 @ 10:04:41
URL: http://emeliiee1.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0