Tävling!

2009-12-07 @ 22:02:37
Hejsan är med i en tävling där man kan vinna ett ahlgrensbilar läppsyl (hur sött är inte det?)


bild lånad från:
Yazmina

Var med och tävla DU också, för att komma till inlägget så klicka HÄR,
tävlingen avslutas 8 december, 22:00!


Måste bara tillägga att, finns det ett sötare läppsyl? Knappast, jag hoppas nu jag har turen på min sida och vinner, för är i stort behov av läppsyl nu på vintern. Så nu håller vi tummarna och hoppas på det bästa (Y)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jo, du det e riktigt jobbigt



låter bra att allt e bra med dig, med mig är det inge vidare, men kanske inte så konstigt då man har fått vara sömnlös i ca 30h nu :(



så vad gör du då ?

2009-12-07 @ 22:07:26
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0