Sista skoldagen...

2009-12-18 @ 15:50:17
...för detta år, för nu har jag jullov.

Himmla skönt kan jag ju bara säga, dagen har iallafall bestått av juldans i gymnastiksalen (dock var jag inte med) men var kul och kolla, sedan esteterna som hade "julshow" i aulan + rektorns tal. Och efter det träffa klasskompisarna och Mentor i F5, där vi fikade och lite så. Var mysigt! sedan blev det att vänta på tåget i typ 1 timme, men hade sällskap av Joanna, sedan till station och tåget hem! Och nu sitter jag här och pratade nyss med mamma i telefon, hon bad mig att gå ner och sätta på ris + tända i braskaminen så det ska fixas nu! Skriver mera senare! Puss 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0