Planering för vecka 51

2009-12-13 @ 20:29:59
Måndag: Jag har en lektion mellan 13:15- ca 16:00, då vi har massage sista massage lektionen för sen slutar den kursen! Men jag åker iallfall in med vanliga bussen (kl 7:00) så är i skolan ca 8:15, alltså 5 (!) timmar innan jag börjar min lektion ^^ men det är för att jag orkar inte gå till tåget och sen att vi ska ha möte med Birgitta angående projektarbetet. Så får se vad vi pratar om ^^, Sen blir det att vänta, vänta och vänta på att lektionen ska börja. Blir att åka med 16:00 bussen hem. så är hemma vid ca 17 tiden, får se vad man hittar på, på kvällen mellan 20-22 ska jag iallfall kolla på tv.
Tisdag: Ännu en kort dag har lektioner mellan 8:40-11:45 det kallar jag en bra dag! Så åker in med bussen på morgonen sedan tar jag 12-tåget hem igen! Det är för att andra halvan på socialtbehandligs arbete ska iväg med S på studiebesök, och religionen har vi inte (Y) Så kommer komma hem vid 1 tiden, då blir det att baka tror jag, eller bara ta det lungt! :D
Onsdag: Lång dag, mellan 8:40-14:35, har på morgonen ind-val olycksfallsvård, sista gången vi har det, det blir redovisningar (dock ska inte jag göra den) sen lunch efter det sedan svenska och sista psykosocialt arbete. sedan slutar jag 14:35, så det blir att åka med 14:59 tåget hem (Y), mamma hämtar mig vid station i kopparberg.
Torsdag: Samma som onsdag, skola mellan 8:40-14:35, men om vi har tur så får man jobba hemma på torsdag, eller vi skulle nog göra något då, aja det visar sig, och sen hoppas vi att vi inte behöver komma på svenskan? ;) isåfall slutar jag den dagen 10:20, och det skulle ju vara otroligt skönt! :D isåfall blir det 12 tåget hem igen, men antagligen åker jag med 14:59 tåget hem.
Fredag: SISTA DAGEN I SKOLAN!!!!! blir lite juldans, prat i aulan och träff med mentorn, slutar typ vid 10-11 tiden!
Lördag: Julhandling i Örebro, julklappar ska inhandlas alla måste handlas idag, + lite nya kläder! Yeah, blir en hård dag!
Söndag: Baka, slå in julklappar och lyssna på julmusik! + att det är fjärde advent.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: josse

emma, vi kollar på film på svenskan, vet du hur lång filmen är ifall den tar båda lektionerna? ;)

2009-12-14 @ 11:27:42
URL: http://joosefiinee.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0