Mina julklappar 2009

2009-12-26 @ 18:28:43

Nu kommer jag visa mina julklappar som jag fick, jag är ritkgit nöjd med alla.


Pengar (från Lena&Dick)
Glas 12 st (från mamma&pappa)
After Eight (från mamma&pappa)
Noblesse (från mamma&pappa)
Plattång, straight and curl (från mamma&pappa)
Almanacka (från mamma&pappa)
Usb-minne 16 GB (från mamma&pappa)
Besick (från mamma&pappa)
Kaffekoppar+fat (från mamma&pappa)
Presentkort x2, ginatricot = 350:- (från mostrarna&mormor)
Sims 3 (från mamma&pappa)



Tofflor (från mamma&pappa)


Toffifee (från mamma&pappa)


Tröja (från mamma&pappa)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Matilda

Taaaack :D<3

skit fin tröja! (den som du fick av din mamma och pappa) ;)

2009-12-27 @ 20:35:41
URL: http://maqilda.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0