Lista

2009-12-22 @ 13:31:52
Namn: Emma Sjögren.
Ålder: 18 år.
Ursprung: Sverige.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Anna och Ted var här och hälsade på en snabbis.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Då tog jag precis ut en plåt med kakor från ugnen.
Det sista du sa högt: "Pappa har du lust att ställa in en plåt"
Det senaste någon sa till dig: "Ja det kan jag"
Vad har du druckit idag: Oboy imorse till frukosten.
Vad var det senaste du åt: En rostad macka.
Vad var det senaste du köpte: Julklappar.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå.
Vad är det för väder hos dig nu: Snö, och molningt, men solen är nästan framme.
Godaste glassmaken: Finns många goda glassmaker, så får nog säga pass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Sover du tungt: Ibland, ibland inte. Beror på.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb, jag går i skolan.
Favoritklädsel: Leggings och något till.
Vad ser du om du tittar till höger: En plåt med kakor.
Vad gör dig glad just nu: Att det snart är julafton.
Vad ska du göra härnäst: Ta ut en plåt med kakor ur ugnen och ställa in en ny.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad.
Hur många kuddar sover du med: Jag har 4 st i sängen men sover bara på två av dem.
Morgon eller nattmänniska: Får nog säga nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner.
Är du kittlig: Ja det är jag.
Snarkar du: Nej det tror jag inte.
Stjärntecken: Jag är Oxe.
Stökigt eller välstädat: Välstädat är bäst!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sofie

jag har jobbat hela dagen :P

kram

2009-12-22 @ 18:34:20
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaru hallen blir nog i januari ngn gång,vi har extremt stor hall nämligen..=)

Ja mobilen är riktigt bra faktiskt;)

2009-12-22 @ 18:48:36
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: ~ Jeanette ♥

sv, jo för mig är det massa städning!! :)

2009-12-22 @ 19:24:29
URL: http://neettaan.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi ja de gjorde det :)

2009-12-22 @ 22:13:31
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0